Melihaklc Ezgigndz bana annem hediye aldı trendyoldan 330 a almış içi diğer ana kucaklarına göre hem geniş hem büyük ben memnun kaldım
Kelebekk-0307 Sevl ya konudan bağımsız bir şey soracağım mama sandalyeniz ikea mi bende aldım muadilini ama kemeri bu şekilde değil içime sinmedi bu skeilde olan model arıyorum ikea çok yüksek muadiliyse bakabilirim aldığınız siteden
Sevl Kelebekk-0307 Evet ıkea görümcem aldı nerden aldı bilmiyorum kemeri bu şekilde geçirmek için eşim bıcağı ısıtıp deldi oraları 😂
Melihaklc Kelebekk-0307 hepsi burada da kanz markasının bebek mama sandalyesini aldım çok güzel ve uygun fiyatlı ayak kısmı metal kemerleri çok sağlam tavsiye ederim 275 filanda aldigimizda
Kelebekk-0307 Sevl güle güle kullanın 😊 benim aldığımda bu şekilde kemer yok göbekten bağlanıyor sadece o da pek sağlam gibi gelmiyor ondan sordum 🌸 minderide mi vardı peki ya da sornwdan aldıysanız tam uyumlu mu ?
Kelebekk-0307 Melihaklc bakarım teşekkür ederim ben faros orzo aldım ikeanın muadili ama dediğim gibi pek bir emin olamadm güvenlik açısından kızım çok hareketli çünkü iade mi etsem diye düşünüyorum
Melihaklc Kelebekk-0307 ben memnunum ayakları sağlam oynama yapmıyor kemeride çok iyi 3 noktalı kilit sistemi ayakları istenirse çıkartılıp boyu daha da küçük halede gelebiliyor bence bı bakın derim