Arkadaşlar iğnenin 9.günündeyim adet oldum sandım pet takıcaktım öyle bi ağrı giriyor hani normalde aşırı ağrım olur öyle bir ağrı değilde böyle inceden giriyor bacağıma doğru. İğne olup erken adet olan var mı
Birde progestan kullanıyorum bunu kullanırken adet olmak mümkün mü ?