Cey-cey Kzlar pazartesi veya salı günü tetenoz aşı için gitcem ama ben grip olmustum geçen salı günü yeni iyilesiyorum sizce tam iyi olmayı mı bekleyeyim yoksa bisey olmaz mı
Eldgrn Cey-cey sağlık ocağına ilet canım bende hastaydım dedim hastayım ben 1 hafta sonra gel o zaman demişti ebem muhtemelen seni de öyle çağırırlar sorun olmaz yani
gunel91 Cey-cey qrip aşısının qriple alakasi yok bence. Bende yeni gripi atlatmisdim giderken aşıdan sorada bir problem olmadi
ZeynepNilDuran Cey-cey bende gripken olmuştum bir sıkıntı çıkmamıştı, ama doktorunuza danışın yine de . Geçmiş olsun .
Cey-cey Zehra19_ ilk vurulacam bi tane vurulman yeter dedi doktorum geen hhafta kontrole gittim 10 gün sonra vurul demisti oda pazartesi yapıyo normalde Benim 2. Gebeligim 12 yasında kızım var daha once 4 doz vurulmustum bir doz yeter dedi