Bende oldu maalesef açlık 91 tokluk 188-162 çıktı diyetisyene yönlendirildim diyet uygulamam istendi yürüyüş verildi bir süre her gün kan ölçümü yaptım şimdi üç günde bir ölçüyorum zaman zaman düşük ilerliyor zaman zaman yükseliyor hormonlar yenilen şeyler ve en önemlis stres şekeri besliyor zor bir süreç herkese kolaylıklar diliyorum 🤗