Bilmim benim normal yolla gebelik. 5+3 te kırmızı adet kanaması gibi başladı. Doktora gittim bir iğne vurdu sabah akşam duphaston iç dedi. 3 gün kırmızı adet gibi kanadım. Kese arkasında kanama alanı var demişti. Sonraki hafta kalp atışını duydum. Sonraki hafta lekeye döndü 9. Haftada doktor ultrasonda baktı. Cok az kalmış, ya dışarıya cikip dokulecek peceteye gelecek ya da vücud kendi emecek dedi. şu an 10. Haftaya girdim birkaç gündür yeni yeni geçti gibi. Merak etme geçiyor 🥰 su iç ,dinlen ,dua et, iyi düşün