Rabiaaaa Fatma0715 30+0 olduğunda 7yi doldurmuş olucaksın canım bazı kadınlar yanlış hesaplıyo 4 haftada bi ay atlamıyoruz her ay 4 hafta değil sadece şubat 28 gün olduğu için o 4 hafta
Czn2105 Fatma0715 dün video izlerken önüme denk geldi bu doktoru takip ediyorum çok güzel videoları https://resimyukle.io/r/9ukDxqrouu Ayı doldurmuş oluyorsun. 8e girmiş ama 8 aylık denildiğinde de millet bir ay mı kaldı diye soruyorlar 😅 bende 29+5deyim bugün 7. Ayı doldurdum 8. Aya girdim ama 7 ay bir günlük diyorum mesela 30-34.5 arası 8. Ay oluyormuş
Gamzeparlakk Fatma0715 Sana basit bir hesaplama söyliyim çünkü ay konusunda herkes farklı birşey söyler uygulamada bebeğin kaç günlük olduğu gözüküyor eğer gözükmüyor ise 29×7:203 ( Bulunduğunuz hafta) 203+5 :208 ( Gün sayısı eklenir) 208÷30: 6,933 ( Çıkan sonuç ay sayısına bölünür) Altıncı Ayın sonundasın 😇 https://budizzz.com/pages/kac-aylik-hamileyim#:~:text=Ka%C3%A7%20haftal%C4%B1k%20hamileli%C4%9Fin%20ka%C3%A7%20ayl%C4%B1k,tamamlanm%C4%B1%C5%9F%20olur%20ve%20do%C4%9Fum%20beklenir. Bu sayfadanda bakabilirsin 😇
Rabiaaaa Rabiaaaa o yüzden en mantıklısı son adet tarihine göre hesaplamak mesela 10u son adet tarihinse her ayın 10unda bi ay atlıyorsun
Ledeyna21 Rabiaaaa hamilelik için 9 ay bitiyor ya 10. Aya girmiş oluyorsunuz zaten 9 ay bitiminde 10 ay girişinde doğum oluyor diye biliyorum tahminimce
Fatma0715 Gamzeparlakk Bazıları 7 ay diyor bazıları 8. Aya gireceksin diyor kafam Allak bullak 🥲😩🤷🏼♀️
adennlilith1 Fatma0715 bu uygulamada kaç haftalık gebe olduğunuza dair bilgiler var 30. Haftanızda 7. Ayınıza yeni girmiş oluyorsunuz