FerdaElmaBilen ben anksiyete hastasıyım çocukluğumdan beri.hamile olduğumu öğrendiğim ilk haftalarda başladı doğum korkum,sonlara yaklaştıkça da arttı.üstelik riskli bir hamileliğim vardı ve normal doğum yapmam da riskliydi.
Ama doğum zamanı yaklaştıkça kendimi telkin etmeyi ve zihnimi boşaltmayı öğrendim.doğum anını hiç düşünmedim,şöyle olursa ne olur böyle olursa ne yaparım vs diye düşünmeyi bıraktım,herkes doğuruyor ben mi doğuramıcam diye teselli verdim kendime.ilk çatı muayenemde 3-4 cm açıklığım çıktı bunu duyunca tir tir titremeye başladım,kardiyolojiye yönlendirdiler,ritim bozukluğum oldu vs vs.
Ama sonuç; sancılarımın başladığı akşam üzerime tarif edemeyeceğim bir soğukkanlılık geldi.kontrole gider gibi girdim doğumhaneye ki gittiğimde açıklığım 8cm olmuştu.
Epiduralsiz normal doğum yaptım💪🏻 Sonra da dedim ki bu muymuş yani 9 aydır kendimi paraladığım şey🤭