Seher_Emrah34 Selam kızlar iki gündür çok hastayım grip oldum atesimde var 35 haftalık oldum acaba ateş bebeğe zarar verirmi
Merve201119 Seher_Emrah34 geçmiş olsun canım öncelikle.Doktorunu mutlaka bilgilendir bu konuda ben oğluma hamileyken bronşit olmuştum ates oksuruk 34 haftaliktim şükür birsey olmadı çocuğuma ama crp değerine bakılır en azından ona göre eğer yükselirse antibiyotik filan verir