Zeynepp__ evet benimde aynıydı hissetmiyordum ebe senin suan sancın var farkındamısın dedi ben hissetmediğimi söyledim sasırdı 100lere vuruyordu cunku
Seninde öyle düzensiz ama o nst sonuncundan sonra 1 hafta gecti doguramadım hala 😄 sen hissediyomussun tabi erken olabilir 1 hafta sürmez belki inşallah bi avazda dogururuz