Mrb kızlar biraz uzun olacak ama sezeryan doğumumu anlatmak istiyorum. Öncelikle 39+1 de doğdu bebeğim. Aşılama yöntemiyle hamile kaldığım için doktorun da önerisiyle bebeğin gelişimine göre 39 da almamız gerektiğini 40 a kadar beklemenin riskli olduğu nu söyledi doktoruma çok güveniyorum başından beri riskli gebeliğimde önce Allahın sonra onun emekleriyle bebeğim bu haftaya gelebildi. Sancım olmadığından dolayı suni sancı denemek istediğini ve bebeğin nst sonuçlarına göre de herhangi bir sorun olmadığını söyledi ve 11.11.2022 tarihiinde sabah 9 da suni sancı verilip yatışım başladı. Başta hiçbie sıkıntı yoktu hiç sancım olmadı 2 kere dozunu artırdı ebe en sonunda nst bağlayıp gitti ve doktorumda beni kontrole geldiğinde şok olup ebeye bağırdı napıyorsunuz siz bebeğin kalbi yavaşlamış nerdesiniz deyip kolidorda bağırıp çağırdı ben o an neye uğradığımı şaşırdım çünkü her şey bianda oldu eğer doktorum o dakika içinde gelmeseydi bebeğimi kaybedecektik. Apar topar hemen seni sezeryana alcam deyip beni aldılar doktorun eli ayağı boşaldığını ve herkesin koşturduğunu bianda bissürü sağlık çalışanı ve doktorların başıma toplandığını görünce tansiyonum düştü ağlamaya başladım hiçbir konuşma yapılmadan seni tamamen uyutucaz dediler ondan öncesinde karnımı kestiklerini hissettim fakat acı duymadım sonrasında bebeği çıkarırlarken hayatımda hissetmediğim kadar ağrı hissettim ve bağırdım o andan sonrası gitti uyumuşum çünkü. Uyandığımda direk bebek nasıl dedim ve yaşadığını bi sorun olmadığını tam zamanında alındığını söylediler. Rabbım bize bağışladı onu 🙏
Şuan karşımda uyuyor acıya gelirsek inanın bebeğinizi kucağınıza aldığınız zaman hiçbir ağrı hissetmiyorsun uz sadece ilk kalkış çok zordu ve bayılcam sandım. Sonrasında 2 saatte bi kolidorda dolandım yürüyüş galiba iyi geliyor 2 kez eşim 1 kez annem yürüttü ondan sonra kilerde kendim yürüdüm kendim kalktım. Biras uzun oldu hoşçakalın sormak istediğiniz soruları sorabilirsiniz.