denizers Kızlar Perşembe kürtaj oldum ama ilaçlardan mı bilmiyorum ishal ve gaz sorunum var hele ishal beni mahvetti,sağ tarafımda da batma gerilme var yardımcı olabilir misiniz ,kanamam kesildi gibi bişey lekelenmem oldu ilk gün ikinci gün biraz artmıştı ama kesildi hemen,şu an tok gibi bişey normal değil mi fazla kanama mı olması lazım?ishalden başım dönüyor ilaçtan mı anlamadım ,kan ilacı var yapar mı bilmiyorum.
denizers sudamlasi korudum canım ayağımda iki üç çorap var zaten hiç dışarı da çıkmadım sanırım ilaçlardan ishal oldu ama o sağ tarafımda neden batma bar bilmiyorum
sudamlasi denizers çok yeni daha kürtajın ondan olabilir batma bende de olmuştu sen kendini korumaya devam et çok geçmiş olsun🙏
denizers sudamlasi benim olmadı leke şeklinde geldi ilk gün ikinci gün 10 dakika adet gibi oldu kesildi dünden beri de leke şeklinde insanın aklına yapışıklık mı var acaba gibi geliyor kanama olmayınca ,ne kadar sonra hamile kaldınız peki
denizers sudamlasi aaaa korunurken mi:) ne güzel canım allah bagışlasın,benim zor oluyor da bebeğim normal yolla oluyor ama süre uzun oluyor evet haftaya çarşamba gidiicem bakalım