Mucizem_00 Bunca zaman olmadım en sonunda hamileliğin yakalandım, bol su içtigim zamanlar olmadı bu ara az içtigim için sanırım, antibiyotik kullanan var mı
Elibo Mucizem_00 sakın ihmal etmeyın ben olmusum ama hiç bi belirt vermedi böbreklerme geçmiş idrarımda kanamam oluyordu ve en sonu dada bebegıme geçmiş Allahtan acılmam baslamıstıkı doktorum beklemeden sezeryana aldı iyikide almıs bebegım kuvezde
Dilayyyyy Mucizem_00 bende hamilelik boynca olmadm sanrim bnde 37 de oldum doktorm bi ilac yazdi toz 1 içimlik onu ictim gecti erken dogumu tetikliyimus ihmal etme doktoruna sor
Mucizem_00 Elibo kanama falan yok bende yanma sızı falan yok limonlu su sirkeli su bol su içiyorm sarımsak yutacgm brazdan da antibiyotik neticede benim yeni olan bişy sürekli tahlil veriyorum 10 gün oncesi bişy yoktu
kaderbylozturk Elibo neden küveze konuşdu benımde bıtmeyen sürekli var antibiyotıkte kullandım bı ara gecer gibi oldu sımdı yine sarımsı akıntı var tekrar oldum galıba