Heyecanli_gebe1 35 haftalık olduk Şimdi alt karnımda tekmelerını hissediyorum kızımın. Bu ne anlama geliyor. Bebek aşağı mı indi acaba
advice Heyecanli_gebe1 belki ellerini hareket ettiriyordur annesi, hissettiğin eli kolu olabilir mi? Henüz aşağı inmese de sorun değil, bazı bebekler 36-38 hafta arasında da iniyor, dogumdan 1 gün önce dönenler bile vardı.
Dkblz Heyecanli_gebe1 benimde o haftalarda hep alt karında hissediyordum hareketlerini ve baskı olmuştu kontrole gittiğimde bebeciğim döndüğünü söyledi doktor. Sizin de dönmüş olabilir ondandır
RehoGelin Heyecanli_gebe1 Göbeğin inmiş mi aynadan bakabilirsin. Benimde ikizlerden biri hafif aşağı çaprazda kalıyor her hareketi altıma vuruyor bazen öyle bir tekme yiyorum ki sanki çıkacak gibi oluyor ama aynaya bakıyorum epey yukarıdalar.
minikoglummm Bende aşağıda da yukarıdada hissediyorum ama aşağıda hissettiğim daha ince küçük minik hareketler nasıl anlatsam bilemedim elleri olduğu o kadar belli ki minik kuşumun 😍