Kızlar dün akşamdan beri belim agryor , ve gece 11 den beri önce birden az beyaz akıntı siackligiyla geldi sonra lavabya gittim afedersiniz kurulandim peçete koydum beş dk geçmeden ıslanmış hepsi yine gittim değiştirdim yine aynı oldu dört beş defa aynı şekilde ped taktım üstüne peçete koydum komtoril edeym diye yine aynı ıslanıyor sızıntı gibi devam ediyor bu su mu yoksa akıntı mi sizce bielemdim ? 39 haftaligim bu arada