38 haftalikken doktora gittim bebegim ters dediler bi kac gun daha bekliyelim denildi bi kac gun sonra gittigimde bebegim donmustu doktorumla dogumhaneye ciktik cati muannesi bide nst cekilsin dedi ben bayilmisim kizlar kaniniza baktirin benim durumuma dusmeyin ben hamileligim boyunca hep bayildim ama kan hic gelmedi akillarina ilk yeni hamileyken baktilar ama bu kadar kotu degildi doktorum bu sartlarda normal dogum yapamaz dedi dogum sirasinda bayilirsa riskli dedi bende doktorumu dinledim iki gun sonra sezeryana alicam seni dedi ilk kizimi normal dogurmustum cok tedirgin oldum gun geldi sabah gittik once kan alindi nstye baglandim sonra odamda doktorumu bekledim artik hazirsan gidelim dediler ciktik dogumhaneye doktorumla el ele girdik amelyathaneye beni tamamen bayilticaklardi durumumdan dolayi o an anestezi doktorunu duydum hocam kani sifir yapamam dedi kan kaybindan gider o an sadece allahim kizimi annesiz birakma diye dua etmeye basladim doktorumda siz bayiltin ben onu kurtaricam dedi sonrasi yok zaten gozumu actigimda yatagimdaydim bi kolumda kan bi kolumda serum vardi plasente ne bebegi beslemis benimde kanimi emmis kizim 2 bucuk kilo minnacik bi bebek dogdu bende buyuk riskler atlattim ama kendime gelince bebegimi gorunce butun acilar yok oldu kan hastaligindan dolayi hemsireler cok ustume gelmedi yavas yavas kaldirdilar yere bakmadiginiz surece zor degil 3 gun yattirdilar beni surekli kan verdiler yavas yavas iyilesiyorum suan iki kizimla beraber uyuyorum ve hergun sukrediyorum hep derdim allahim benim icin neyse hayirlisi oyle olsun ilk kizim normaldi ikinci kizimda sezeryanmis benim icin hayirli olan doktorunuzu dinleyin inanin onlar sizin icin neyin iyi neyin kotu oldugunu biliyorlar dogumunu bekleyen guzel anneler insallah sizde bebeginizi saglikla kucaginiza alirsiniz