boymomyz o kadar buyuk degildim ama etkilendigime gore sen dusun. Ustelik 99 da biz koydeydik onu yasamadik hemen ozel aracla donmusuz eve komsularimiz ne halde diye bakmaya , ama sukur bizim evin alti boklu dere olmasina ragmen sadece yan binaya dogru hafif egilip zemine oturmus. Birde catlaklar falan. Ama sonrasinda bir buyuk deprem daha olmus marmarada ayni sene 1 2 ay sonra mi ne. Oda yuksekmis ama boyle felaket degilmis. Ona ragmen bazen araba gecse sallansa ev krizlerdeyim… bazen deprem olur kimse hissetmez kabdilliye girerim 3.2 gibi onemsenmeyen rakamlar yazar millete olmus iste dedim ben diye ciglik cigliga anlatmaya calisirim. Sen 5.5 yasindaymissin seni hic dusunumiyorum.