Meliyyke 32 haftamda doktorumnerken gelecek bu dedi , 2 gun icinde herseyi tamamlamak zorunda kaldik korkudan. O gunden sonra nasil bekledim zaman nasil gecto bilmiyorum ama kizim 42 ye 3 kala ancak geldi 😂 kendi sancim acilmam olmadi suniyle oldu , ama dogru doktor dogru ebe dogru hemsire cidden cok onemli. Suni verildiginde bir telaslandim ki sorma korkuyorum. Dogum fobim var her turlu dogum beni korkutuyor , kayinvalidem doktorlarim herkes beni sakinlestirdi. 6 cm e kadar zorlandim yalan soyleyemem gevmedi zaman 26 saat sanci sonunda artik yorgunluktan catalda uyuyacaktim ki bir ses. Kucagima koydular hemen kordonunu kesip. Ebemin ustumdeki onlugu cart diyr yirtmasi ve teniniz temas etsin suan cok önemli demesi biraz sonra emzirtmesi. Cok guzel bir bebek ya yerim diye dogumhanedeki herkesin bana iltifatta bulunmasi… Doktorumun bak densiz zarife yapamam diyordun nasilda normal dogum yaptin beee tam istedigimiz gibi kesisiz dikissiz olmadi gerci ama tebrik ederim cok guzel azimettin demesi , her sey bir yana surekli kizimi dibimde tutmalari tum kaprislerime ragmen beni azarlamadan ikna ederek dogum yaptırmaları ve sonrasinda vizite disinda da sirf kizimi sevmek icin gelmeleri… O an 2.yi kocam doguracaksa yaparim diyordum ama suan istiyorum 😂😂😂 dogururum yani. Bilinmezlik korkusuymus. Hersey bir yana her kizima baktigimda sadece ilk kucagima verdikleri an aklimda… asla unutamiyorum ilk karsilasmamizi… hisleri anlatamam suan…