27 haftalık gebeyim henüz fakat sizin yerinizde olsaydım ne yapardım diye de sorcak olsanız , kesinlikle beneğimin boyu kilosu uygunsa doğum yapmayı tercih ederdim bu suni sancı almak dahi olsa . Çünkü herşey olabilir kalbi yavaşlar , hızlanır , döner , kaka yapar , suyu azalır vs vs bu yüzden riske atmazdım doktorunuzla artısını eksisini tartışın ona göre karar verin derim 💓💓