Ebruu91 serap_shn1 3 küsür yıldır oraya gidiyorum 2 histereskopi operasyonumu orda oldum. 2 günde erken doğum olma ihtimalime karşı hastanede kaldım. Hemşireler vs gayet ilgili ve naziklerdi. Pazartesi günüde doğum için yatışım yapılcak 🌸
serap_shn1 Ebruu91 ebru merhaba öncelik le bebeğinde sende sağlıkla yaşayın eğer doğumdan sonra müsait bir zamanda deneyinimi yazarsan çok sevinirim