Glrdmn busrabay1_0 merhaba bizde de aynı sıkıntı var sağ ventrikül de genisleme dendi 10.50 ölcüldü, size ne dediler tam olarak
Melike1234- busrabay1_0 ilk oğlumda öyle olmuştu en fazla 13 ml olması gerekirmiş kafanın 15 olursa kafa şu toplar demişti doktorumuz 14 ml olunca şu toplamaya başlamıştı doğduğunda kafa arkasında şişlik vardi hafiften ve kendiliğinden geçmişti cok şükür ama sürekli kontrol altındaydı hamileyken de doğumdan sonrada detaylı ulrtasonda çıkmıştı
busrabay1_0 Bende gittim kafasında 5 milimetrelik bı sıvı var dedi kendiliğinden gecebilir dedi geçmeyede bilir dedi her ay kontrol edicez eğer sıvı büyürse doğumdan sonra ameliyat olucak bebek sıvı alinicak
busrabay1_0 Melike1234- banada 5 milimetre var dedi sıvı her ay kontrol edicez ama doğumdan sonra ameliyat diyiyorlar bu konuda endişeliyim inşallah geçer
Melike1234- busrabay1_0 simdiden endişelenmeyin Rabbım kimseyi korktuguna uğratmasın insaAllah sizde de mi detaylı da belki oldu kac haftalıksınız suan
busrabay1_0 Melike1234- ben detaylı ultrasona girmedim girmek istemedim açıkçası şuan 27+2 günlük hamileyim
adennlilith1 busrabay1_0 ben 18 haftalıktım o zamanlar bebeğin kafasında 2-3 tane sıvı birikintisi gördü doktorum kötü şeyler söyledi çok üzüldüm moralim bozuldu geçedebilir dert etme felan dedi ama insan düşünüyor Şuan 29 haftalığım geçtiğini söyledi doktorum
busrabay1_0 adennlilith1 gecebilme ihtimali varmış bende 24 haftada öğrendim şuan 27+6 günlüğüm inşallah birşey cikmaz
Aseleft busrabay1_0 merhaba ben de sizinle aynı seyi yasiyorumda suan siz ve bebeğiniz nasil acaba? Doğumdan sonra yada hamileyken gecti mi?