Ya açtır yayda gazı vardır ama %95 gazdan uyumuyorlar sabah 7 leri 8 lerş ettiğimi bilirim, karnını zeytinyagıyla saat yönğnde ovun bagırsakları harekete geciriyor poposunada sürğn zeytinyagı uyarıyor rahatlatıyor sğrerken yaglı kalsın birsey olmaz ben çözümü öyle bulmustum gazı tuttugu zaman kundak battaniyeler oluyor çift katlı penyeden onun arasına koyup sallıyorduk rahat ediyordu uyuyordu beyaz gürültü sesi acıyorduk bide gaz krizlerine ve uyuyamamasına tek çözümü öyle bulmustuk, hamak aldık sonra alıstı ona şimdi 5 aylık hamakta sallaması cok rahat oluyor