celileturk test yapmak istemiyorum demişsin ama bana göre yapmalısın . Ben 28. Gün adet oldum ama iyiki testi yapmışım . Testte negatif görüp devlete randevu aldım hormon testi verdim 3. Günümde ve baktılar kist olmuş e2 hormonum fena yükselmişti . Bi gün sonra gittim doktoruma gösterdim yumurtam çatlamamış kist olmuştu ve 28 senedir başıma gelmedi böyle bise veya ben anlamadım . Adetimde lekelenme tarzı oldu muhtemelen kisttendir diye düşünüyorum , 7 gün sonra kontrole gittim kist erimişti . Adetten 17 gün sonra tekrar adet oldum bu sefer kesin adetti ama diğeri neydi anlamadım . Smdi Allah korusun bebek yoksa 28. Gün adet olsan benim gibi lekelenme tarzı olsa gec döllenme mi yok yerleşme kanaması mı die düşünür durursun canım kafa yormaya gerek yok . Ne kaybedersin ki bi test yapmaktan