Hurafe mi ? Değil bence gebeliğimi öğrendiğimde Benim saçlarım gri idi . Doktorum kesinlikle boyatma ilk 3 ay boyatma saç dibinden kimyasal emilim gösteriyor dedi . Ee dibim gelicek ne yapacağım vs düşünmeye başladım kara kara en son siyah kına aldım ve tekrardan siyah oldum . Ne olursa olsun ilk aylar diye kimyasal solumayı tercih bile etmedim ☺️