Ay bu yatış olayı çok fena, yan taraflarım ağrıyor ya, sola yatmaktan. Arada sağa da dönüyorum mecbur. Yüz üstü ve sırt üstü yatamiyorsun zaten. Bende sırt üstü yatmayı çok severim. Zorlanıyorum çok ya, bel sırt ağrısı çabası şu aralar. Daha 3 ayım var ne yapacam bilmiyorum. Direnmeye devam :)