Coriyolissss siz benim alt diş etlerimi görseniz, çekilmemi nedir bilemiyorum ama böyle sanki elinle asılsan kopacak gibi öyle dişimden ayrıldı etleri. Hamilelikten önce sadece bi dişimin eti öyleydi hamile kaldıktan sonra alt ön dişlerimin 3 4 tanesi öyle kötü oldu. Tedavisi var mı yok mu bilmiyorum doğum olsun ondan sonra gidiyim diyorum, şimdilik ağrı sızı yok sadece görüntü olarak kötü 🙄