can25 kızlar kacinci haftadan nefesiniznsize yetmiyo 36. haftadan beri nefesin yetmiyo konusurken yuruken nefes nefes kalıyorum uyurken bile kalbim skısıyo sanki. böyle sorun yaşayan varmı.
cansel0107 can25 bende 37+3 nefes darlığı yaşıyorum yatarken daha çok oluyor nedenini bilmiyorum 🤷♂️
Zykbrkty can25 malesef bende öyleyim otururken bile nefes nefese kalıyorum özellikle uyurken çok zor nefes alıp veriyprum bebiş büyüdüğü için organları sıkıştırıyor artık ondan zor nefes alıp veriypruz 38+0 haftalığım son bi aydor böyleyim
can25 cansel0107 solda yatarken hele daha cok kalbim sıkısıyo sagda artık yatabiliyorum veya s8rt üstü yatacagım zaman düz degilde sırtıma yastık koyup öle yatıyorum. çok zor geciyor bu son ay ilk aylar8md akusma vs hic birsey yasamadim ilk gunden beri rahat gecti. ama son ay çok zor
can25 Zykbrkty ayy çok zor geciyo yaa gece uyuyamiyorum esim bile sarılamiyo bana agırlık gibi oluyo kolları bırak beni diyorum resmen
Esrardem Kizlar benim 2. Gebeligim dr normal oldugunu soyledi bebek icinde kalp kan pompaliyor icerde faaliyet fazla yani. icine azicik kan dusuklugu vs eklenince is zorlasiyor son 3 ay biraz zor evet allah yardim.ediyor geciyor bu gunler