Ozleeem canım valla bende perinatolojide detaylı ultrasona girmiştim kasık ağrım olduğu için o bölümden randevu almıştım hemde detaylı ultrason zamanım gelmişti . Dedi ki bana böbreğinde 5 santim genişleme var bu down belirtisi olabilir test ver hiç oralı olmadım üst kata çıktım radyolojiden randevu almaya sıra yokmuş doktor bakarım dedi girdim detaylıya doktor gayet sağlıklı dedi biliyormusun aynı gün baktılar o yüzden artık test yaptır diyen hiç bir doktora inanmıyorum çünkü o yönlendirdiğii yerle anlaştığını düşünüyorum kimseye güvenim yok herşey allahtan hiççç üzülme eltim gebeliğini ağlayarak geçirdi çocuk bir doğdu ki turp gibi içini ferah tut inşallah sağ salim kucağımıza alırız