Sedaknr krdelen41 evet şubat ortasında kucağıma alacağım kızımı inşallah ❤️ az kaldı sende o zamanlar kavuşacaksın evladına ❤️❤️❤️
Sedaknr Ebrar_65 ayyy ne güzel. Allahım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin evladını 🥰 darısı başıma