Dadaliya Kızlar bende demir eksikliği yok ama sürekli cnm böle deterjan , toprak vs yemek istiyor ki , yedimde kaşık kaşık un sonra toprak kil yedim kokularına bile bayılıyorum 🥹
senaerrtugrul0812 Ebrar_65 valla aynı ben de babamla eşim aramışlar babam sonunda bir yerden bulmuş saman gibiydi ne tadı ne suyu vardı ama yedim mecburen hiç yoktan iyidir şimdi ise aklıma bile gelmiyor ay bu hamilelik ne tuhaf şey 😂
makin Aşerme diye bişey yok bence hiç aşermedim öyle kocamı gece yarıları falan bi yerlere gönderecek kadar canım çekmedi hiç bişeyi bi kere turşu istemiştim hepsi o
Fundaa17 makin bencede aşerme diye birşey hiç birşey aşermedim normal hayatta ki bazen canımın istediği şeyler oldu ama öyle bulunmayan olmayan şeyler değil
omrumm Ben buz aşerdim kıtır kıtır yedim hep sonra buzlu gökkuşağı dondurma olarak da yiyim dedim bulamadık 🥲 eşim de limonata almış onu dondurduk öyle yedim, geçen bulmuş bir markette istediğim dondurmayı 10 tane almış 😂😂
Bitanemm Dadaliya aşerme olmuyor ama hazır kakaolu keklerin üstüne limon sıkıp yemeye başlamıştm bir ara 🙃
Sevim2211 Ben Bursa’da yaşıyorum Afyon’da okumuştum damağımda kaymaklı lokum tadı oluştu gözümün önünden kutu kutu lokumlar geçti burda bulamadık. Hemen internetten sipariş vermiştik bir gün sonra elimdeydi 😂 bir de boza çıkmadan boza istedim eşimin arkadaşı bozacıydı 3-4gün içinde o da elimdeydi
Bulut2093 Avokadolu sushi canim çekti 🙈 bildiğin ağzıma tadi geldi. Birde gezerken fıstıklı baklava kokusu burnuma geldi. Ama çevrede hiç öyle bir yer yoktu.
Burcualtin9 Ay ben normalde midye hic sevmem ama deli gibi midye yemek istiyordum tabi tüketilmesi yasak ve zararli olduğu için sadece 1 tane yedim. Birde nar canim cekmisti hala daha cok severek yiyorum ve bebegim de onu yedigim zaman daha bi hareketleniyor sanki🤭
ayseuarslan Bende pamelo aşermiştim, mevsimi değildi.. gezdik gezdik bulamadık. Mevsimi gelince aldık hemen yedim. Ama ilk aşerdiğim o saat istediğim gibi aynı iştahla değildi :(
minnakbebem ayseuarslan evet aşermede öyle oluyor o an olunca sanki böyle tabak tabak yicekmiş gibi sonrasında bir taneyle geçiyor benim de gece gece lokum canım çekmişti gözümü açtım resmen sayıkladım yani 😂😂😂