Dahayeni1 ben İstanbul da değilim ama bu hastahane meşhurdur yani annem ablamlar kuzenim daha bir çok kişi burada doğum yaptı özel hastahene elbet fiyatı biraz yüksek ama medipol falan gibi aşırı da değil,1 ay önce annemlere geldiğimde gittim Fatma Hanıma 12 haftalıktım ben demeden renkli ultrasonla bakti bebeğin her şeyini inceledi cinsiyeti bile söyledi muayene ücreti de sigortalı 200 küsurdu tam hatırlamıyorum ya 210 du ya 280