beyzzsenturkk sanki göğüs kafesime bişey batıyor kemiklerim mi desem bilemedim bazende bel bosluğuma cogunlukla göğüs kafesime tekme mi desem kendini mi itiyo anlamadım 29+4üz sizde de böyle belirtiler var mı bazen cok canımı yakıyor 🥺
Adarinannesi beyzzsenturkk aynen oluyor aynı haftadayiz ben hatta bundan dolayı hastaneye gitmiştm bana bebegin makat genişliğinde olduğu söylendi yanı baş aşagi agrinin sebebi ayakları yukarı da olduğu icin baskı yapıyor 😅
Glsrnergl beyzzsenturkk yukari cikiyor gibi bir his ve cok sertlesiyor mide rahatsz ediyor insani bnde yaşıyorum.bebrk buyudugu için baski yapıyor
Asyabuse beyzzsenturkk canım 23. Haftadayım benimkiler ikiz biri göğüs kafesimin altına konumlanmış halde inan bazen sanki kalbimi bile sıkıştırıyor yaa çok canımı yakıyor gerçekten. Geçen gece kalbime bıçaklar saplandı sanki sonra dürttüm falan yer değiştirdi biraz öyle rahatladım
beyzzsenturkk Glsrnergl sanki bir günde büyüyormus gibi geliyor bana bir anda yapınca böyle seyler yetisemiyorum hızına😂
Adarinannesi beyzzsenturkk Değildir olsa Doktrm bana derdi bir kaç haftaya döner sonra tekrar doğum pozisyonunu alır dedi
beyzzsenturkk Asyabuse evet bende bazen dürtüyorum cocugumdur ama bazen o kadar cok canımı yakıyo ki gitsin diye tüm organlarımı sıkmısımdır yani icerde yer kalmamıs gibi nerelere tekme atıyo😂