R_seda1 Kızlar merhaba, bebegim 26 haftalik 870 gr biraz az geldi bana kilosu aslinda beslenmemde normal nerde hata yapiyorum anlamadim sizler nasil beslendiniz
Rafaelli R_seda1 merhaba, bende 33 haftamdayım 32+4, 2kılo400qram banada cok geldı azacık😀doktor az yememı soyledı
Ebrumurat123 R_seda1 bebeğin alacagi kilo zaten genetiktir bunun fazla yada az yemeyle bi alakası yoktur son aylarda biraz daha dikkat edersen vitamin açısından biraz fark eder sadece kiloya çok takma sağlıklı olsun yeter 🌺