Eclipse3 Benimde ayni 29 haftaligim en basindan beri asagida gorenler karnin buyumemis ic karnin genis vs gibi yorumlara maruz kaliyorum saglikli olmasi en onemlisi gerisini bosvericez 😊
Eylembasakoc _elfkse bende 18 haftalık olucaz bebek aşagıda duruyor dedi bende öyle hissediyorum zaten dikişlerimin orada şuan Bi risk yok dedi rahim agzım kapalıymış
AngeL- _elfkse beni kendini kastığı zaman zorluyor. Kısalığım 7 mm düşmüş 1 cm de açılmam. Kendini sıktığında çok baskı yapıyo kasıklarım ağrıyor
tudux Canım gebeliğimin başından beri hep aşağıdaydı , 38+2 yiz aynı şekilde devam :) erkek bebek bekliyorum
tudux _elfkse şu ana kadar çok şükür bir problem yaşamadım . Erkek bebek bekliyorum birde gören anlıyor direk aşağıda ve top gibi duruyordu karnım :)
Babyozi21 _elfkse Benim de hamileliğimin başından beri aşağıda karnım o yüzden hareketlerim çok zorlanıyor 31 haftalık oldum ama 25. haftada aşağıya döndü korkma ilk oğlumda da böyleydi benim oda 26. haftada dönmüştü 38 + 2’de doğum yaptım o yüzden bebeğin kafasını aşağı domuz karnın aşağıda olması iyi erken doğum teşkil ediyor diye bir durum söz konusu değil ama tabii ki aşağıda olduğu için karnın hareketlerini birtık daha dikkat etmen gerekiyor kendi sağlığın için
tudux Karın aşağıda diye bebek erken dönecek diye de bir durum illa kişiden kişiye değişiyor bence , Ben 38 küsürüz bebeğim henüz dönmedi maşallah ilk günkü gibi duruyor :))