En son 28. Haftada kontrole gittim şuan 30. Haftadayım doktor 1 ay sonra gel demişti. 30. Haftadan sonra sizler hangi sıklıkla kontrole gidiyorsunuz. Şükür bi sıkıntım yok hareketlerini hissediyorum düzenli olarak ilaçlarım var kullanıyorum. Doktorun dediği tarihten önce gitmeli miyim yoksa doktorumu dinlemeli miyim. İlk Gebeliğim elimde olsa 2 günde bir gitmek isterim 😂