Edafmo Dünden önceki gün dişimi çektirdim bugün kontrolüm vardı içini temizlediler yara yerinin ama şuan ağrıdan duramıyorum çok sancı yaptı dişim 23+1 imdeyim. Nolur bi çözüm söyleyin ağrıya ne iyi gelir ne yapmalıyım 😔😭
Minikmucizelere Edafmo canım karanfil yağı iyi geldiydi bana ama hamile değilim bi doktoruna danış sakıncası yoksa ondan alırsın 20 gün geçmiş ustunden anca dusuyo yukariya yazdigin 😐kusura bakma artık keşke onceden gorseydim
Minikmucizelere Buuusssrraaa karanfil yagi iyi geldi bana ama hamile degilim doktoruna danış bı sakıncası yoksa ondan al canım