Denizlorin Merhaba anneler, suyumuz biraz fazlaymış doktor artarsa erken doğum olur dedi böyle bişey yaşayan var mı nasıl bir yol izlendi
2022bebeki Denizlorin Sekerden kaynaklı ise erken doğum,bebekte dogum sonrası şeker hassasiyeti , Allah korusun böbreklerde sızıntıya kadar sebep olabiliyor
Bbhr0_ Denizlorin ben şu sn 35. Haftada sancım var nst de birşey yok ama su fazlalığı sancı yapıyormş
Bbhr0_ Denizlorin bebeğimin de karnı iri ciger geliştirici olup sezeryana giricem 38. Haftamda bebegi strese sokmak istemedk. Şeker olunca birden şiştiği için cigerleri gelişmiyor
Elifderin34 Denizlorin şekeri ve karbonhidratı azaltın azalır su :) benim de öyleydi doktorum hamur işini ve şekeri yasaklamıştı düzeldi sonradan
Suheda_18 Denizlorin banada öyle dedi doktor ama şuan 33+4üz pazartesi 34olucaz ve henüz bi doğum belirtim yok zamanında doğar bebeklerimiz inşallah 🤲🏻
mzyynkbra 27 haftadayım banada suyu fazla 2 hafta sonra kontrole gelin dendi haftaya kontrol var bakalım
Denizlorin 2022bebeki yok tokluk şekeri 15.00 da verdim tahlil bugün 80 normalmiş ama neden suyu fazla bilmiyorum😔
2022bebeki Denizlorin Şekeriniz de bir sorun yok o zaman beslenmenizle alakalidir ☺️ Karbonhidrati, şekeri,hamurisini sınırli tüketmeniz gerekir düzelir inşallah 🌺
mzyynkbra Denizlorin yok şeker yüklemesi de yaptırdım hiç bir sorun yok ama bebeğin suyu 3 saatte bir değişiyor tek seferde bu sonuç çıkması seni korkutmasın ben hiç önemli birşey gibi görmedim
Mirza03 İlk gebeligimde öyleydi 40 haftayi doldurdum şimdi ikinci gebelik yine su fazla 32 haftayim bakalim
Mirza03 Denizlorin bnde ilkinde çok korktum bı sıkıntı olmayınca boşa korkmusum dedim şuan çok rahatım
Denizlorin mzyynkbra onun sağlığına zarar gelmesinde o beni koorkutuyor ciğerleri böbrekleri falan zarar görmesin Allah’ım. İnşallah bişey olmaz