Linabebek1 ebe bir arkadaşımın tavsiyesi üzerine ben omron un kulaktan ölçeni aldım ama özelliklerine çok dikkat etmek lazım çünkü ilk 6 ayda bazıları kulaktan ölçemiyor çünkü bebeklerin kulak içi çok hassasmış ilk aylarda ben ona göre almıştım yüzeyden ölçme özelliği de var galiba alından ölçenler çok iyi sonuç vermiyormuş eksik yada fazla çıkarabiliyormuş diğer kol altı içinde bebeği kontrol edemezsin makattan da bebek çok rahatsız olur zarar verebilir demişti o yüzden kulantan ölçen aldım braun markanın da kulaktan ölçeni çok iyi diye duydum