Asiyefdnn _y0 hayırlı olsun 🌸 benimde ilk 85 di 3 gün sonra verdim 245 olmuştu daha sonra bekleyip ultrasona gittim bir süre sonra ve şu an her şey yolunda çok şükür 7+2 yiz yeniyiz bizde 💜
_y0 kbrnrcglr saol kuzum çok teşekkür ederim postunu görmüştüm benimde böyle çıkar mı dediğim akşam pozitifi görmek nasip oldu 🙏🙏😘
aybarsaybuke Hayırlıı olsun cok seviniyorum böyle gördükçe betaya hiç takılma önemli olan 2 günde yaklaşık 2 katına artması hadi güzel haberlerle gel inşallah
Asiyefdnn _y0 benim 1 gün geçti test yaptım pozitif çıktı 😂 çünkü bekliyordum ve hayatımda hiç göğüs hassasiyeti yaşamazdım inanılmaz yaşadım o zamanlar ondan da çok şüphelenmiştim zaten
_y0 Asiyefdnn canım bende miğde bulantısı istifar afedersin ishal sırt ağrısı kaşık arkası ve belime iğne saplanıyo gibiydi salgından zannedip gidip ağrı kesici serum yaptırdım bulantı ilaçları içtim reglim 2 gün gecikince hiç kaset test yapmadan garanti kan vereyim dedim böyle çıktı bu ay hiç beklemiyodum Allah biliyorya ilk gebeliğim olacak nasip olursa 🤭🤭🥰
Asiyefdnn _y0 canım benim hayırlı olsun inşallah sağlıkla kucağına alırsın benimde ilk gebeliğim 💜 artık bundan sonrası için başka ilaç içme dikkat et mutlaka
Bfduam _y0 hadi hayırlı olsun var tabi:) Hayırlısıyla sağ salim kucağına aldırsın Mevlam🤲 Nikini ilk defa gördüm, burda ne zamandır varsın? Kusma, bulantı adete kaç gün önce başladı? Göğüs hassasiyeti, akıntı var mıydı?
Asiyefdnn _y0 belki geç döllenme olmuş olabilir en doğrusunu elbette kontrole gittiğinde doktor söyler 🌸