Derinin_annesi46 Ben yeni katıldım aranıza ilk hamileligim ve 7 haftaligim bu süreçte sizde de iştahsızlık yada aniden yeme isteği sonra iki lokma alıp doyma hissi oluyor mu
YaseminBatrk Derinin_annesi46 hoşgeldiniz aramıza :) Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah.bende 7 haftalığım. Hiç iştahım yok ama vücut direncim dusmesib diye yemek yemeye çalışıyorum. Değişik ruh halleri :)
Derinin_annesi46 YaseminBatrk teşekkür ederim Allah senin bebeğini de sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım. Gerçekten hem güzel bir şey hemde çok değişik şeyler 😊