kahvesever__ çok ağrıma gidiyor en zor zaman8mda bunları duyunca bile strese girdim .haftasonu veya gece dkgurmamak için dua ediyor oldum .çünkü doktor gece olursa da beni cagirirsaniz ücret gerekli ,epidural isterseniz de extra ücret vermeniz gerekli diyince eşim çok şey istiyorum sanıyor .oysa ikinci dogumumda doğum sonrasi ikinci kez digumhaneye girdim canlı canlı kürtaj yaptılar doğumda kalan parxalari temizlemek için .beni bir Allah bilir içerde ne yaşadığımı .ama korkularımı anlamıyor .çok sinirlendim şimdi onunla konuşmuyorum .konuşsam kavga büyüyecek