Merhaba kızlar 35+2 deyiz ama ultrasona göre 36+1 . “Normal doğum olur mu bu haftada yoksa sezaryenle mi alınır erken diye ilk bunu sorarak başlayayım? Ben hep normal istiyorum “Uzak yoldan annem gelecekti gezmek için şakasına sen gelince doğuracam derken gerçeğe döndü bugün evi temizlerken hafif ağrım vardı akşama doğru bir şeyim yoktu ama eşim gelince nolur nolmaz gidelim dedi nst’de sancılarım çıktı sonra açıklığıma balıldı ve 1 cm açılmam vardı doktor doğumun başlamış dedi o anki korkumu ve heyecanımı anlatamam 🥺 yarın annem gelecek bende açılmam az sancılarım da beni rahatsız etmiyor dedim eve geldim şimdi düzenli gelmesini bekliyorum hastaneye gidersem suni sancı verirler zorla doğurturlar diye korktum açıkcası😀bebeğim henüz çok küçük en az bir hafta beklesin istiyorum 🥺1 cm açılmam böyle kalır mı geçen bir post okumuştum 4 hafta boyunca açılması 1 de kalanlar varmış sizde durumlar nasıl gelişti yardımcı olur musunuz lütfennn 🥺ilk doğumum olacak🌸