Gizm16 yaa ahaahaha sen bensin şuan 😂benim de salı doğum var😄 hala diyorum ya kırışmasın falan ama pazar dısarda oluruz diye yarına hazırlarım diye düsünüyodum ama bi yandan da cok abarttım millet 30 dan sonra hazırlıyor falan diye düsünürken burda post açtım😅😅