Tasbebek 39+3 bel ağrım ve karın ağrım oluyor bir bir buçuk haftadır ama gelen giden yok sizde durumlar neler acaba
Sra Tasbebek 39+5 olucaz yarım saat sonra .ne gelen var ne giden ara sıra adet sancısı gibi sancı oluyor ama hemen geciyor 🤷🏻♀️
Ebru_cekin06 Tasbebek ilk dogumu canım bende 36 haftalim 2.dogumum belirtilerim de akıntı kaşık agirsi adet agrisi gibi geliyor gidiyor aralikli bebek toplaniyor birde bu ara bas agrim cok oluyor bak ilk dogumumda ben bunlari bukadar hissetmedim bunda cok yogun hissediyorum 39 hafta dogurmustum
Arzums Merhaba bizde 37+2 deyiz,dün gece ağrıdan uyandım bel ağrısı. Bebek toplanıyor hareketleri sert eskisi gibi değil dikilirken bile hissediyorum hareketleri kanala yerleşmiş sanırım baskı çok. Bağırsak hareketlerim ağrı gibi oluyor bir değişik