Sezenay geçmez canım o ama korkulacak bişe değil merak etme aynı yerlere yapmamaya çalış iğneyi mesela bi gün göbeğin sağ tarafına bi gün sol sonraki gün sağ bacak sonra sol bacak şeklinde yap o zaman daha az canın yanıyor tekrar aynı yere gelene kadar bi kaç gün geçmiş oluyor morarma da çok yapmıyor