Eska60 5+2 günlük hamileliyim. Ara ara kasık ağrısı, bel ağrısı hissediyorum. Sanki adet oluyormuşum gibi. Akıntı geliyormış gibi hissediyorum lavaboya gidiyorum birşey yok. Bu normal midir ? Bilgisi olanlr yardım olabilir mi lütfen çok endişeleniyorum.
ylmzftma Eska60 merhaba 6 haftalık hamileyim. Karnıma arada bir ağrı giriyo, bazen kasıklarıma vuran. Doktorum bunun çok normal olduğunu ilk gebeliğim olduğundan rahmimin hamilelik için gerekli alanı yarattığı için olduğunu söyledi. Ağrılar iyiye işarettir🥰
Zehross03 Eska60 bende aynıydım canım sabaha kadar uyuyamıyodum agrıdan doktora bile gitmistim geri göndermislerdi normal diye 😂
Eska60 ylmzftma benimde ilk gebeliğim 2 yıl bekledim miniğimi 🥹 şuan çok rahatlattınız içimi teşekkür ederim. Kendi doktorumla görüşemedim henüz gebeliğimi başka ilde kayınvalidemde öğrendim burda doktora gittim ve çok memnun kalmadım o yüzden çok endişeliydim. Şuan çok rahatladım teşekkür ederimm 🥰
Eska60 kbra19 benim rahmim geride olduğu için vajinal muayne yapılarak keseyi gördük haftayada kalp atışını dinleyebilirsiniz denilmişti. Ama ara ara sancılarım olunca korktum ister istemez
Eska60 SedaAnne 6. haftada duyabilirsiniz dedi burdaki doktor ama ben yaşadığım şehre gidince kendi doktoruma gideceğim o zamanda 6,5 7 haftalık olmuş olacak inşallah
SedaAnne Eska60 sağlıkla duyun inşallah 🥰 bende pazartesi 6+1 olucam Allah’ın izniyle doktor sıkışık gelirsen kalp atışını duyabiliriz dedi.