mylittlebabym Lilatmz o halde biraz daha rahat olursunuz en azından ulaşım sırasında üşümezsiniz :) bol bol kalın ve sıcak tutan kıyafetler alın yanınıza:) iyi tatiller şimdiden :)
Mer93 Lilatmz yok gayet sakindi tabi dolu olanlar yine vardı ama biz rastgele bi otelde kaldık gündoğumu izlemek için uçhisarı tercih ettik çok uygun bi oteldi ve çok güzeldi herşeyi
dnzmom_ Lilatmz anladım o zaman vakit olarak çok uygun değil :) siz hangi otelden yer ayırttınız dün gördüm üstte yazdıklarınızı 😊