Zeyceysrc Kızlar bisey sorucam 36+5 deyim ama perişanım idrar yollarım enfeksiyonlu diye antibiyotik verdi doktorum kullandım oda ishal yaptı ishal de geçti smdi de feci mantarım normal doguma engel olur mu
gkcnn Zeyceysrc bende aynıydım devamlı mantarım vardı doğum zamanı da iyice artmıştı ama dediğim gibi sorun değil demişti doktor