canım merhaba benim 7 haftada başladı 11 haftada paçalarımdan aktı resmen 15te parça geldi dedim bebek gitti hastaneye koştum kanama alanı varmış bebek iyi sağlıklı dedi ve resmen adet kanaması gibi 20 haftaya kadar sürdü 20 haftada 2 kez pembe geldi ve sonra bitti şu an 28. Haftadayım masallah hiç yok şimdide erken doğum riskim var Protestan iğne ve hapını kullandım sürekli şimdi sadece hapı vajinal yoldan kullanıyorum ama ben 20. Haftaya kadar banyo ve WC harici hiç kalkmadan yattım halada yemek yapmaya kalkıp geri yatıyorum kanama alanı diyordu doktor şimdi o alan kapanmış çok şükür sende kalkmadan yat sürekli ha bide ben çok inanandım okudum sende inanırsan oku
“Yâ tâmmu fela tesıfül elsünü külle künhi celâlihi ve mülkihi veizzih.Yâ Tammü” Düşüğü önlemek için bu dua rabbim yardımcın olsun hep yat…