Mekklc ben şuanda devlete gidiyorum ünver pehlivan 3.ayım bitmek üzere bir kez daha gitcem bu ayın sonunda ondan sonra bende özele gitmeyi düşünüyorum fakat bana para vermek saçma geliyor ya şuana kadar devlette herhangi kırıcı söz duymadım yani bakıcam dqha kararım henüz belli değil. 1 gün için ben o kadar para verme taraftarı değilim suan nerden baksan en kötü 10 bin vardır