tam 7 aylık hamileyim geçen ay enfeksiyon çıkmıştı doktor 1 haftalık antibiyotik verdi içtim Bugunki tahlilde baktığımız zaman geçmediği gözüküyor ve aksine çoğalmış. Ürolojiye yönlendirdi böbrekte mi yoksa idrar yolunda mı diye idrarda çıktı yeni ilaçlar yazdılar. Doktor bebeğe bulaşmaması için 2 haftada bir kontrole gitmemi söyledi. İster istemez moralim bozuldu ve korktum Allah korusun bebeğe bulaşsa doğduğu zaman küveze mi alıyorlar onu düşünüyorum sürekli en korktuğum şeylerden biri. Başına daha önce böyle bişey gelen var mı ya fa Bilgisi olan? Eğer enfeksiyon gitmezse erken doğum riski olabilir dedi doktor korkmaya başladım. Doğduktan sonraki süreçtende korkuyorum